Thu. Aug 11th, 2022
Сè има почетна точка во животот, а за  кревање и бодибилдинг, тоа е приземје – едноставно нема шанси да започнете од средината или одозгора. Па, сметајте дека ова е... Read More
Знаеме дека 1,5 l до 2 l се одредуваат како минимум кога внесот на вода е доволен на дневна основа. Знаеме и дека е многу важно... Read More
Кога зборуваме за музика, знаеме дека одредена околност бара одредена јачина, брзина, ритам итн. Музиката може да биде моќна алатка за стимулирање на работната способност, може... Read More
Слабеење: утрински и вечерни тренинзи Кога зборуваме за спорт за губење на тежината, тогаш при изборот помеѓу утрински и вечерни тренинзи, мора да ја земете предвид, пред... Read More
Летото е во полн ек, па затоа треба да го одморите телото од тешката, пржена храна и да уживате во вкусните плодови на летото. Современата... Read More
Фитнес и лето? Првиот дел од годината привршува, а за повеќето тоа значи планирање летни одмори, летни сезонски работни места, лудо трошење време подалеку од сценаријата... Read More
Нема сомнеж дека месото обезбедува протеини, но храната како грав, јајца, јаткасти плодови, јогурт, па дури и брокула се само дел од намирниците кои се... Read More