Sat. Jun 6th, 2020
СПАНАЌ Кoга  морнарот Попај јаде спанаќ пука со енергија и здравје и тоа не е без причина. Овој зеленчук задоволува 200 дневни потреби за витамин К,... Read More
Доколку сакате поголем обим на надлактицата,пренасочете го вниманието од бицепс кон трицепс. Задниот дел на раката сочинува 60% од нејзината вкупна мускулатура“. Додадете ги овие... Read More
Се проценува дека 99 проценти од луѓето се дефицитарни во витамин К, а тој има витална улога во зајакнувањето на имунолошкиот систем, а недостаток дефинитивно... Read More
На телото му е потребен натриум за да одржи нормален баланс на течности во организмот, а неговото присуство е важно за мускулни контракции и релаксација... Read More
Испитаници изведоа ножни екстензии три пати неделно во три серии во период од 10 недели со полесни и потешки тегови. И резултатите беа зачудувачки, групата субјекти... Read More
Функционалниот тренинг станува сè попопуларен во светот на фитнесот  . По дефиниција, функционалната обука е  физичка активност базирана на основни вежби преку кои влијаеме на подобрување на функционалните... Read More
На пазарот има широк спектар на вегански – растителни протеини кои ќе ви ја обезбедат потребната количина на протеини. Билни наспроти животински протеин Производите од животинско потекло, како месо, јајца... Read More
Бодибилдерите се познати по тоа што користат екстремни методи за да се одржи во форма. Во секој случај, новите истражувања покажаа дека не се сите... Read More