Tue. Apr 13th, 2021
Скелетното мускулно ткиво е силно регулирано преку нашето тело, со постојано балансирање помеѓу мускулната синтеза (анаболизам) и деградацијата (катаболизам). Многу фактори предизвикуваат длабоки промени во вкупниот... Read More
Ако ви снема креативност во тренингот со рацете и сакате да ги охрабрите мускулите на раката да растат, ве советуваме да пробате флексија на бицепс на Зотман со тегови. Оваа... Read More
Трчањето и возењето велосипед се дефинитивно меѓу најпопуларните аеробни активности ширум светот. Но, ако треба да изберете еден од двајцата, тешко е да се одлучите,... Read More
Храната што ја внесуваме значително влијае на нашиот живот и спортските перформанси. Ако го споредите човечкото тело со автомобил, ќе ја достигнеме точката на споредливост. Ако ставиме... Read More
Познат факт е дека музиката влијае позитивно на физичката активност и на низа способности на вежбачите кои влијаат на реализацијата на таа активност. Токму поради ова,... Read More
Веројатно многу пати ви е укажано дека во оброк пред тренинг треба да јадете храна што ќе ви даде енергија за тренингот што следи. Како и да... Read More
И покрај сега огромниот број на студии кои покажуваат дека кардиоваскуларниот тренинг со низок интензитет не ги согорува телесните маснотии скоро толку ефективно како висок... Read More
Пред сè, да го нагласиме најважното: Вртоглавица за време на вежбање не е честа состојба и треба сериозно да се сфати и да се најде... Read More
Сексуалните хормони се клучни, како во развојот и сексуалната диференцијација на половите органи, така и во сексуалната диференцијација на мозокот. Покрај тоа што влијаат на развојот... Read More
„Земете ја вашата диета во свои раце и ослабете 20 килограми вишок килограми“, звучи како ефтин маркетинг хит, но всушност – зад тоа се крие... Read More