Wed. May 12th, 2021
Многу луѓе губење на тежината го поврзуваат директно со нервоза, чувство на глад и незадоволство. Кога станува збор за брзо слабеење, тогаш таа врска е уште... Read More
Веднаш бидете подготвени за болка во мускулите во првите неколку дена по започнувањето на физичката активност, а од друга страна сепак ќе забележите голем број... Read More
Пред нас се велигденските празници, кои покрај слободни денови и собири, значат и вистински празник и многу храна. Поред јајцата и шунката (и младиот кромид), проблемот... Read More
Интензивно вежбање кое согорува калории може да направи чуда за вашата линија, но не ви дава зелено светло да одите до најблискиот Мекдоналдс кога ќе... Read More
Тренингот за сила е исклучително важна алка во подобрувањето на вашата општа физичка состојба, а за жените овој вид тренинг е многу повеќе. Покрај здравствените придобивки... Read More
Без оглед на програмата за вежби што ја спроведувате, секој треба да се придржува до одредени основни правила и принципи за да обезбеди континуиран напредок... Read More
Веганите немаат месо, риба, морски плодови, јајца, млеко, млечни производи, мед во исхраната. За разлика од вегетаријанец чија диета вклучува млечни производи и јајца, но без... Read More
Општо прифатен факт е дека нашите тела се наоѓаат во просторот – дека нашите стопала се на краевите на долните екстремитети и дека косата расте... Read More
Скелетното мускулно ткиво е силно регулирано преку нашето тело, со постојано балансирање помеѓу мускулната синтеза (анаболизам) и деградацијата (катаболизам). Многу фактори предизвикуваат длабоки промени во вкупниот... Read More
Ако ви снема креативност во тренингот со рацете и сакате да ги охрабрите мускулите на раката да растат, ве советуваме да пробате флексија на бицепс на Зотман со тегови. Оваа... Read More