Sat. Sep 25th, 2021
Недостаток на калории, или помал внес на калории од дневната потрошувачка, во текот на долг временски период може да биде исклучително тешко, особено психички. Борбата со... Read More
Еден од најефикасните пијалоци пред тренинг сигурно е веќе во вашата кујна. Тоа е обично црно кафе, без шеќер, млеко, шлаг и слични адитиви. Во прилог на... Read More
Метаболизмот е збир на сите хемиски реакции што се случуваат во телото заради одржување на животот, и повеќето од овие реакции служат за претворање на потенцијалната... Read More
Иако се свесни за сите здравствени придобивки од вклучување во физичка активност, за некои физички изглед се уште е примарна причина за напорни вежби. И нема... Read More
Желбата за нездрава храна, без разлика дали е солена или слатка, е прекумерна и ирационална желба за одредена храна. За разлика од гладта, која може да... Read More
Во последниве години, се повеќе се пишува за придобивките од одењето, и уште поважно, се повеќе луѓе се свртуваат кон одење како начин за исполнување... Read More
Кога зборуваме за здраво и силно тело, пред мора да се поврземе со исхраната. Правилната и добро балансирана исхрана е основа на здравјето и основна ставка... Read More
Како прво, да ги нагласиме најважните работи: Вртоглавицата за време на вежбањето не е вообичаена состојба и треба да се сфати сериозно и да се... Read More
Без разлика дали вежбате наутро, преку ден или доцна навечер, за да ги оптимизирате резултатите, важно е добро да ги испланирате оброците што ќе го поддржат вашиот тренинг. Исто... Read More